top of page

שיא המודה -מרכיבים עיקרים בתכנון בית מודרני

מעוניינים לעצב את ביתכם בסגנון מודרני?


נהדר. אדריכלות מודרנית היא סגנון שפותח בבית ספר הבאוהאוס בגרמניה הינה סגנון רווח מאוד בבניה כיום- אבל הוא אומר בעצם?

המאפיין העיקרי של הסגנון המודרני באדריכלות הוא בנייה נקייה ונעדרת קישוטיות, המבוססת על צורות גאומטריות ועיצוב פונקציונלי - כזה שמשרת את המטרות של המבנה. במידה ואתם מעוניינים לעצב כך את ביתכם, הינה מה שכדאי לכם לדעת:


מינימליזם -

מכירים את האימרה - פחות זה יותר? היא יותר מרלונטית בכל הנוגע לעיצוב הבית המודרני שלכם. אם בעבר המגמה הרווחת הייתה אוסף של פריטים וריהוט כבד אשר נועד להעיד או להעביר תחושת ביתיות וחמימות מסוימת, הרי שכיום התפיסה היא שעודף גירויים בעיניים דווקא הוא המוביל לתחושת עומס, בלאגן ואי שקט נפשי. לכן, העדיפו קווים נקיים בעלי צבעים מונוכרומטיים, כאשר ניתן להשתמש באביזר אחד בולט או קיר אחד הצבוע בצבע עז יותר, על מנת להעניק לבית את המודרניות, השקט והמשפחתיות שלו.


ריצוף -

העדיפו רצפת פרקט המגיעה בשלל גוונים, בין אם בהירים או בין אם כהים, אשר יתאימו לשאר הריהוט בבית. כיום ניתן אף למצוא פרקט עמיד במים ולהתקינו בחדרי האמבטיה והשירותים ובכך להעניק להם מראה חדש, מודרני ונעים.


חשמל חכם -

חברות ישראליות רבות במשק מתפעלות ומשווקות כיום את כל תחום הבית החכם, אשר מאפשר לכם שליטה מלאה על כל מערכות המיזוג, המולטימדיה, התריסים, התאורה וכדומה, באמצעות לחיצת כפתור אחת. השימוש הפונקציונאלי בחשמל החכם הינו בר קיימא לאורך זמן ומאפשר שלכם אפילו להוזיל את עלויות החשמל לטווח הארוך.


שילוב בין חומרים שונים -

בעבר הדעה הרווחת הייתה לאפיין ולעצב את כל הבית באמצעות חומר אחד ולרוץ איתו על כל החדרים, אך כיום דווקא השילוב בין החומרים השונים: אבן, עץ, ברזל, נירוסטה וכדומה, הוא זה אשר מעניק לבית את המודרניות והיוקרתיות שלו.


בחירת צבעים נכונה -

הבית המודרני, כאמור, מתאפיין בבחירת צבעים מונוכרומטיים המקבלים זריקה עיצובית נוספת באמצעות פריט אחד בעל גוון עז יותר.

מעוניינים לדעת כיצד לשלב את כל הטיפים הללו בעיצוב הבית המודרני. כתבו לנו או צרו קשר.


bottom of page